Monday, January 19, 2009

bertemu semula...

salam perpaduan buat semua rakan2...

wah..penat, gembira bermacam2 perasaan berbaur saat minggu2 terawal mendaftarkan diri di IPGM kampus Keningau...minggu pengurusan pelajar baru telah pun berakhir..rasa syukur dipanjatkan kerana saya dapat menempuhi segalanya dengan hati yang tebuka dan tenang..saya juga sangat bersyukur kerana hasil hidup di UiTM Shah alam banyak membantu dan menjadi bekalan hati dan minda untuk menghadapi situasi di sini..

selepas berhempas pulas selama 1 mgu pengurusan pelajar dan 1 mgu untuk pengenalan kpd ilmu pendidikan, kami akan bercuti 1 mgu sempena Tahun Baru Cina..dapat la merehatkan diri untuk seketika dan mengambil masa untuk balik ke Sandakan..hehehehe..untuk pengetahuan kawan2 semua..jarak dari sandakan ke keningau mengambil masa lebih kurang 7-8 jam..boleh homesick juga jadinya..

di Kampus ini saya bertemu beberapa orang rakan yang saya sudah kenali sebelum masuk ke institut ini..bahkan berjumpa dengan bekas senior di UiTM Shah alam...Fredolin Lazarus..

apapun, hari ini saya berkesempatan untuk membuka arked sumandak...doakan kejayaan saya sepanjang pengajian saya di sini ok..

sampai bertemu lagi..

No comments: