Monday, May 11, 2009

Pendidikan Luar (Outdoor Education)

salam....


Wah, akhirnya hari yang dinanti2kan tiba...PL..suma feel ada..excited, happy, takut, nervous..macam-macam..yang pasti saya nak enjoy buat semua aktiviti outdoor ni..sebab dah lama tak melakukan xtvt2 ni macam dulu2..

Apa yang digembar-gemburkan oleh pensyarah kawasan ni keras ada makhluk entiti..tapi saya pegang apa yang di ajar oleh GURU kita...apa2 pun NIAT kena betul..NIAT adalah untuk belajar..

Saya selalu ingatkan kawan2 saya agar betulkan niat di fikiran dan hati..sebab kadang2 perasaan mereka juga mempengaruhi minda saya..hehehe..tapi saya pikir balik..datang sana untuk tujuan apa..

Saya rasa sangat bersyukur dan BERTUAH sebab saya masuk FSR..hahahaha...hopefully pengalaman sedia ada ni dapat membantu diri saya dan saya dapat membantu dan berkongsi ilmu dengan kawan2 saya nanti..

Aaaaaarrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhh Feel macam nak p FINAL CAMP jer kat TASIK BANDING...hahahahaaha..cuma yang ni xdak sesi kena marah2, and naik Mahkamah...hahaha...Boss mesti ingat lagi kan???...naik court tasik banding...


RINDU DENGAN KAWAN2 PERLU....

3 comments:

aQu daN SesuAtu said...

aluuu TRECCYYYY...
kareba?
lama x dengar brita...
bila kau blik sandakan...
kt jumpa nanti di sandakan...
aqu blik cuti sem ni...
BOXERRRR

wegreentheearth said...

rindu je tak guna...
bila nak turun cni balik?

hafiztahar said...

rindu ke mai abg dodoikan
so gud luck n take care