Saturday, November 15, 2008

JEMPUTAN Jingle Bell..

We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
And a happy New Year

Good tidings we bring
To you and your kin
We wish you a Merry Christmas
And a happy New Year..


Hah..walaupun baru di awal November tapi bahang untuk menyambut perayaan Natal dah terasa kat sini..minggu hadapan pulak saya dan kawan2 dah mula latihan untuk Karoling..tau kan ape tu Karoling? Bagi yang tak tahu, Karoling ni adalah sekumpulan orang datang melawat dari rumah ke rumah untuk menyanyikan lagu2 yang bertemakan Hari Natal dan berkongsi hari yang gembira ini..biasanya lagu akan dipilih oleh tuan rumah..biasanya lawatan akan dilakukan setelah memaklumkan kepada tuan rumah tersebut..motif karoling ini sebenarnya agar semua orang berasa gembira dengan kedatangan Hari Natal dan juga untuk mengeratkan silaturahim..

Bagi peribadi saya sendiri, biasanya perayaan ini dinanti2kan kerana rumah keluarga saya akan menjadi pusat pertemuan keluarga Sikuah..kerana kami akan membuat Open House pada 25.12 setiap tahun, tetapi tahun ini tahun ke-2 saya berkrismas tanpa Mummy saya..

Rumah pun saya dah mula kemas mana yang patut, sekarang ni saya dah fikir nak pakai baju ape, kaler ape, kasut ape...hehehe..sama jugak lah dengan kawan2 kalau nak sambut Raya Puasa..tentu excited..

So, mungkin selepas ni arked sumandak ini akan bersawang semula buat seketika..hehehe..dikesempatan ini ARKED SUMANDAK nak ucapkan Merry Christmas kat suma baik yang menyambut atau tak..dan Selamat menyambut kedatangan Tahun Baru 2009..dengan azam dan kehidupan yang akan bertambah baik dan maju..

ACARA : MAJLIS RUMAH TERBUKA X’MAS
MASA : 2.30 PM - MALAM
TARIKH : 25 DISEMBER 2008
TEMPAT : VILLA INDAH, TAMAN INDAH JAYA, LORONG 15 K742,
SANDAKAN, SABAH
Hehehe..jom serbu rumah saya…dialu2kan kedatangan anda baik yang jauh atau pun dekat..kalau tak jumpa rumah kol saya k..

Jumpa lagi….selamat untuk semua…



3 comments:

[moncet] said...

asal x buat kat england..
heheh
aku rasa mau pegi la..
sambil jln2..
tido sana umah boleh x

cy_sumandak said...

salam moncet..

boleh tak dak hal bah..datang jak..

aQu daN SesuAtu said...

aqu mau dtang lah nanti...
tp sediakan mkanan bnyk2....
sebab sekarang aqu dh mula kuat mkn....
hehehehehehhe.....

kepada abee......
di alu-alukan datang ke sandakan...

tmpt tdo bnyk...
pih ja nk umah atau khemah?

kalu umah kita g umahku pun bleh...
kalu nk tido khemah....
kta berkemh d airport..
hehehehehehe

PEACE NO WAR....
SAYANG ABE....